Nezapomínejte na bílkoviny 🍝 | TIPY

15.9.21

Ahoj, zdravím vás po delší odmlce. Ta měla bohužel důvod, ale o tom třeba příště. Dneska bych se chtěla zaměřit na 3 keto produkty. Firma Ketofit prodává produkty plné proteinů se sníženým obsahem cukru a tuků. Ale abych pravdu řekla, já osobně diety nedržím a nemám je ráda. Moje srdce patří vyvážené stravě plné čerstvých surovin a všech 3 makroživin - sacharidů, tuků a bílkovin. Jak je to s ketodietou a co to je?

Všechny tři jsou pro ženy velmi důležité. Tuk je pro naše těla klíčový - ovlivňuje hormony a rozpouští vitamíny A, D, E a K. Navíc je nositelem chuti. Sacharidy dodávají energii a bílkoviny chrání svalovou hmotu. Tenhle popis je silně zjednodušen, pokud vás zajímá více, mrkněte na článek Zdravé stravování: co si pod ním představit a jak ho dosáhnout? | Aktin.


Proteinové tyčinky do kapsy 

První výrobek, který mi padl do oka, byly proteinové tyčinky. V poslední době se snažím chutě zahánět lepším způsobem než kravinama jako bonbony. Proto jsem si udělala zásobu tyčinek plných bílkovin. Jsou to sice kalorie, ale pořád v lepší formě než obyč cukr a palmový olej. 

keto tyčinky

Tyhle tyčky si házím do kabelky, když vím, že někam jdu a přijde na mě hlad. Někdy mám při hladu křeče v žaludku, takže se to snažím eliminovat, jelikož mě to dost otravuje a omezuje (i na pohybu). Vybrala jsem si mléčné proteinové tyčinky ve verzi 32 g po 28 kusech. Jsou to takové malé mlsky, co se vejdou i do menší kapsy. Jejich chuť mě překvapila. Mile. Opravdu chutnají mléčně. Při kousání mám pocit, jak kdybych jedla něco se smetanou. Vždy mě přepadne chuť na kafe. Na jeden kus připadá 116 Kcal, 10 g bíkovin a 7,3 g sachrů (z toho 5 g cukru).

keto proteinová tyčinka


Proteinové palačinky na snídani nebo svačinu | 50 porcí

Pak jsem bádala dál. Ráno občas nevím, co chci. Většinou mě nebaví špinavý misky, pánve, příbory, ... Proto jsem se zasekla u proteinových palačinek v prášku. Ty jsou super. Promícháte je v shakeru s vodou, prdnete na pánev, počkáte pár minut a máte hotovo. Následně si je ochutíte podle sebe. Ořechové máslo, marmeláda, šlehačka, jogurt, puding - to vše se tam hodí. Záleží pouze na vás, jak moc kalorickou bombu chcete. Co musím vyzdvihnout je složení a nutriční hodnoty. Půlku totiž tvoří bílkoviny. Zbytečně se nelepí a chutnají moc fajn. Doporučila bych je opravdu každému. Ještě jsem je nezkoušela na slano, tak nevím, jestli by to bylo dobrý. Je v nich stévie, ačkoliv já ji tam moc necítím.

Proteinové keto palačinky

Proteinové keto palačinky

Proteinové keto palačinky

Keto proteinové palačinky


Mango džem ze 100 % ovoce

A když už mám palačinky, hodí se marmoška. V tomhle případě teda džem, ačkoliv já rozdíl neznám. Volba padla na mango. Přemýšlela jsem nad jahodou a furt si nebyla jistá. Nakonec jsem zůstala u manga, ale nejradši bych měla oboje. Každopádně. Po ochutnání jsem byla trochu překvapená. Ten cukr tam fakt není cítit. A je to celé takové lehce bez chuti. Ale zase je fakt poznat, že je to zdravý 😀. Já bych jako výrobce přidala erythritol, jelikož takhle to může některé lidi lehce zklamat. Ono totiž někdy uvařený ovoce o chuť přijde, což je veliká škoda. Na druhou stranu je to fakt kvalitní džem, nejen přeslazená napodobenina. Mám z něj radost.
Mango džem ze 100 % ovoce keto

Mango džem ze 100 % ovoce keto

Mango džem ze 100 % ovoce keto

Mango džem ze 100 % ovoce keto
Děkuji ketofit.cz za poskytnuté produkty.

Tak a to je vše. Jak píšu, na diety mě neužije. Myslím, že by se člověk měl stravovat pestře a jídla se nebát. Nikdy se nezachytit v kolotoči strachu, počítání, výčitek a zklamání. Pokud si nejste jisté, nechte si poradit a samy se vzdělávejte na správných webech, žádný lifestyle magazíny! Neničte si své tělo a mysl.

Tyhle 3 výrobky jsou super, usnadňují mi stravování, což opravdu oceňuju. Máte nějakou zkušenost? 
 

Jak se stravujete? Které je vaše oblíbené jídlo? Počítáte si kalorie? Nebo jíte intuitivně? A jaké jídlo nenávidíte? Já nesnáším houby, játra, koprovku a sýry!

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Ty palačinky i džem vypadají super, proteinové tyčinky jsou kapitola sama o sobě. Naprosto s tebou souhlasím s názorem na diety, podle mě to jen negativně ovlivňuje psychiku. Super článek Veru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí vše chutná dobře 😀. Ty tyčky jsou super do kabelky, protože se vejdou fakt všude 😀. Jinak diety a vše okolo toho je fakt nebezpečný. Člověka to semele ani neví jak 😢. A moc díky, Ady🥰🥰

      Vymazat
  2. Nějakou nepřeslazenou marmeládu hledám, takže ta mi padla do oka asi nejvííc :) a tyčinky jsou klasika, ty mě už tolikrát zachránily😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ta marmeláda je fakt hodně přírodní 😀. Takovej rozvar z ovoce, ale super, že něco takového existuje a ne jen ty přeslazený hrůzy 😀. A tyčinky mi občas taky zachrání kejhák 😅😅

      Vymazat
  3. Taky jsem měla možnost některé produkty ochutnat a v podstatě mi chutnaly jen proteinové tyčinky, zbytek už bohužel moc ne..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale to je jejich riziko 😀, ty za to nemůžeš. Myslím, že koncept jejich produktů nemusí sednout každému. Ono stažený vše na nulu kromě bílkovin není vždy největší chuťový zážitek. Já jsem byla ok, ale věřím, ze jiní to můžou mít fakt jinak :).

      Vymazat
  4. Bílkoviny se snažím zařazovat poslední dobou více, hodně mi chyběly a pak jsem pociťovala hlad, takže je na tom kus pravdy! :D :) Ty palačinky vypadají báječně a mangový džem jsem zkoušela a byl chuťově perfektní. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bílkoviny jsou naprosto nezbytný. Ale zase se to nesmí přehánět, někdo má pak problém s nadýmáním. Ale to bys musela jíst fakt kvanta :D. A palačinky jsou fakt super, easy to make a to mám ráda :D.

      Vymazat
  5. Vypadá to na skvělé potraviny. Hlavně, že jsou chutné. Já žádné diety nedržím. Jím úplně všechno. A jídlo, které nesnáším? Asi sekaná a bramborový knedlík.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrala jsem si naštěstí dobře :D. Taky jsem nad výběrem strávila snad dva dny :D. Ty jo, sekanou jsem neměla ráda jako dítě, teď mi chutná. A bramborový knedlíky milujuuu :D. Zajímalo by mě, proč ti nejedou. Jestli je to třeba špatná zkušenost nebo konzistence.

      Vymazat
  6. Ani s jedním produktem zkušenost nemám, ale ten džem bych klidně ochutnala, vypadá skvěle.. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ten džem je fakt zajímavej. Ono se bohužel nedá nikde moc koupit takovej, co bude převážně ovoce bez kil cukru. Což mě dost mrzí.

      Vymazat
  7. Já takovýhle umělý směsi moc nemusím :D proteinové palačinky si dělám doma z proteinu a proteinovky jen vyjímečně. Většinou je to dost drahá sranda :) Jinak jím intuitivně a prakticky vše :) co nikdy nesním jsou čerstvé rajčata a 80 % čerstvého ovoce.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna ta palačinková směs, není nic extra umělého, jen protein, sušené mléko, bílek, kukuřičný škrob, aroma a sladidlo :). To si myslím, že je super složení :). A ty jo, to je škoda, že ti čerstvé ovoce a rajčata nechutnají, třeba chleba s máslem, bazalkou a rajčetem je super :)!

      Vymazat
  8. Jejda, tento článok som fakt nemala rozkliknúť o pol desiatej večer... :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    snad se prodávají i v Česku, ale zkuste QUEST proteinovky. Jsou různé příchutě, ale většinou mají 1g cukru a 20g proteinu. A chutnají skvěle. Jsou celkem dražší, ale 🤷🏻‍♀️ za mě mi to za to stojí, když mě honí mlsná.
    Každopádně o tom taky brzy napíšu článek s podrobnějšími informacemi 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím s tím, že by strava měla být pestrá, vyvážená. Na jednu stranu by se měl člověk dát to, na co má chuť, ale nejíst nezdravě a jako "prasátko" full time. :) O keto stravě jsem už četla a slyšela. Nekupovala bych vše, ale některé produkty mě lákají, například ty palačinky...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.