Fitness oblečení, který miluju 🏋️‍♀️ | TIP

12.7.21

Ahoj! Jsem tu zas. A dneska bych vám ráda doporučila pár fitness kousků, který nejsou úplně drahý a přitom dělají to, co mají. Co se týká oblečení, jsem ráda, když mě nikde nic neškrtí a nic se mi příliš nevyhrnuje. Mám macatý stehýnka, takže se mi stává často, že mi z nich třeba šortky kloužou anebo se mi zařezávají. Bleh.

Spodní prádlo
Spodní prádlo musí být pohodlné. Nesmí vás nikde škrtit a musí zadržet pot a ne ho spouštět. Proto doporučuju materiály jako bavlna, bambus nebo různé směsi. Já si asi ani nedovedu představit, že bych nosila ponožky nebo kalhotky z umělých materiálů, které ani nijak zvlášť dobře během sportování nevoní. Já nosím obyčejný bílý ponožky a bavlněný tanga s vysokým pasem z HM. Nikde se nerolují a ani se kupodivu nezařezávají. Dobrou volbou můžou být pro někoho i bezešvé kalhotky. Pod legínama nebo šortkama nejsou vidět a člověk je na těle ani necítí. Ale není to balvna. Ale koukala jsem, že je prodává třeba Under Armour.

Podprsenky
Naštěstí mám malý prsa, takže nemusím příliš řešit, jestli mi je podprsenka udrží. Moje aktuálně oblíbená je od Under Armour. Má strašně pěkný záda. Na těle dobře sedí a nemůžu si ji vynachválit. Pak mám ještě ráda oranžovou podprsenku z New Yorkeru, kterou jsem nosila před touhle černou. Ale budu ji nosit znova, je totiž taky super! Cena byla okolo 400 Kč myslím. Tahle od UA je za 799 Kč. Červená podprsenka Fila je obyčejná, ale vhodná, když neskáčete. I na denní nošení.

Under Armour sportovní podprsenka

Under Armour sportovní podprsenka
Fila sportovní podprsenka

Fila sportovní podprsenka

Šortky
Nejsem úplně blázen do šortek, ale pár jich vám ukázat chci. A to hlavně tyhle z Decatlonu a HM. Ty první jsou běžecký šortky (199 Kč) a moc příjemný. Vzala jsem si velikost M, protože v recenzích zmiňovali, že jsou na stehnech úzký. A je to pravda! Navíc mají zevnitř šňůrku, takže si je můžete utáhnout. Moc příjemný. Super je i kapsička na klíčky. Další jsou taky z Decatlonu, ale jsou to jen obyčejný bavlněný šortky (cca 80 Kč). Nejvíc je nosím na doma, ale už jsem v nich párkrát cvičila. Jsou obyčejný, ale fakt pohodlný. Červený šortky jsou z HM (250 Kč) a jsou tak zvláštně měkký... Jak z paměťové pěny nebo obláčku 😁! Nikdy jsem nic takového na sobě neměla. Ten materiál je extrémně natahovací a faaakt super. Koupila jsem je i v tělové barvě pod šaty a mám dvě velikosti. Klidně si vezměte o velikost až dvě menší. Ty červený jsou myslím M, ale rozhodně bych snesla klasický S nebo XS. Oceňuji jejich bezešvost!

Decathlon běžecké šortky

Decathlon běžecké šortky

Decathlon běžecké šortky

Decathlon běžecké šortky

Legíny
Jedny legíny vám rozhodně musím doporučit. Jsou to Carpatree Classic Black. Mají vysoký pas, nikde se nezařezávají (hlavně ne v rozkroku) a ani moc nekloužou dolů, což je, jak jsem psala, jedna z věcí, která mě silně vys*rá. Takže tyhle jsou faaaakt super. Nosím skoro jen tyhle, protože se můžu spolehnout, že mi budou dobře sloužit. Nosím je do fitka, na sebeobranu, při tancování, ... Naprosto vynikající. 

Carpatree Legíny Classic Black

carpatree leginy classic black

A ještě jsem nafotila takovou realitu, jak člověk vypadá, když se pohybuje. Kůže, špíčky, nedokonalosti. Ale důležitý je to, že jsme zdraví (nejen holky). 

Nedokonalosti těla
 


Tak, a to je pro vše. Ještě bych vám mohla ukázat botky, ale nemám žádné fotky. Tak někdy příště! Jaké fitness oblečení milujete vy? 

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Ty záda, Veru? Paráda! 😍
    A mně se nejvíc asi líbí ty červené kraťasy, ty jsou super! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to víš box :D. Ten to formuje sám :D!

      A jo, jsou fakt super a mají i další barvy :)!

      Vymazat
  2. Ta podprsenka UA má moc hezky řešená záda. Já teda zkoušela oblečení na cvičení od značek jakou jsou Reebok, Nike, Adidas, ale ve výsledku jsem nejspokojenější s obyčejnou černou cvičící podprsenkou a s legínami z Lidlu za pár kaček. Nevím, jak je to možné. :D

    Každopádně cením tu koláž!

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní oblečení. Hlavně ty legíny se mi líbí, ale i kraťasy. Já si sportovní oblečení kupuju většinou buď v Lidlu nebo v Bonprixu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, moc ti to sluší! Já se přiznám, že jsem před těhotenstvím vždy cvičila v klasických leginach a tricku :D ale po porodu si plánuji nějaké pěkné sportovní oblečení nakoupit!

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Nějaké oblečení na cvičení od FILY bych také moc ráda vyzkoušela. Mají hodně kvalitní kousky a i design je TOP! Nedivím se, že je máš v oblíbencích. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nsoím sportovní podprdy od Adidas, dále pak legíny nebo kraťasy a když se chci pořádně zapotit, tak na sebe prasknu ještě termo :) Vše nakupuji většinou v A3 sport, Adidas nebo Nike :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno to vypadá moc hezky a líbí se mi ty červené kraťasy! :-) A značka Fila.. ach jo, co mi jednou kamarádka řekla, že podle značky fila poznáš pedofila, se mi přestala líbit :-D Teda mě se ta značka nikdy moc nelíbila a tahle věta to ještě navršila :-D Ale jinak tobě to fakt sluší a hlavně ta červená! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, ty vůbec nemáš macatý stehna! Kdybys viděla ty moje, hah. :D Já mám z decathlonu legíny co si nemůžu vynachválit a pak miluju materiály od Nike. Mám i jeden set Victoria's Secret a ten je taky super. Ale nejradši bych rozšířila sbírku snad o milion kousků :D

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou moc hezké kousky. :) Ačkoli nic pro mě, jelikož nejsem sportovní typ. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádhernú postavu a veľmi cením tú poslednú koláž! :) Inak sa mi najviac páčia tie podprsenky od Under Armour, taká čierna klasika :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  11. Joo, přesně tak to je. Když se člověk hýbe, to oblečení se posouvá a všechno nám vylézá. :D :D
    Ale super kousky. :)) Já žádné oblíbence asi nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi prostě neskutečná KOST! Tobě sluší prostě vše!!! Za mě vede ta Under Armour podprsenka, ta je boží a dlouho už pokukuji po nějaké pevné, tahle se mi moc líbí! I to červené prádýlko je boží!

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem teda děsná klasika co se sportovního oblečení týče. Téměř vše mám od Adidasu nebo Niku, protože s tím mám zkrátka nejlepší zkušenost a vím, že když už za to (často hříšný) peníze dám, tak že mi to vydrží a skutečně to bude fungovat tak, jak chci. Na sportovní podprdy od Niku nedám dopustit. Dřív, kdy jsem ještě měla prsa (:D), tak držely parádně, ale sedí i teď, když už prsa skoro nemám. :/ :D Takže já se do nových značek nemám důvod pouštět. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé kousky! Já nějaké sportovní šortky hledám už dlouho, mám jen samé dlouhé kalhoty a to v létě není nej, takže super, budu muset tyhle obchody omrknout ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí ta první podprsenka, hlavně jak má řešené záda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  16. Ta podprsenka UA je vážně krásná😍 a na Carpatree jsem koukala, mají krásné oblečeníí☺️

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.