Bell Nude&Moist Make-up | 💦zázrak pro suchou pleť🌊 | RECENZE

27.5.22

Ahoj, děvčata. Mám pro vás super make-up, který je celkem za pár kaček, a přitom na pleti vypadá opravdu luxusně.

Narazila jsem na něj spíš tak jako omylem, když jsem zjistila, že na vinted můžete obchodovat s Polkami a našla tam tohodle krasavce jménem Bell Hypoallergenic Nude&Moist Make-up. Slečna ho měla asi za 80 Kč, tak proč ne? K němu jsem ještě vzala Max Factor Miracle Second Skin, ale o tom příště.

Bell HypoAllergenic Nude & Moist Make-up recenze

Co slibuje

Kupodivu na lahvičce nenajdete žádné claimy, což je zajímavý. Ani o výdrži, ani o krytí. Jediné, co tam najdete, je že make-up obsahuje olej z konopného semínka, betain (aminokyselina) a že chrání proti modrému světlu (což je tak blbej claim, že to sem ani nezařazuju 😁).

Ale našla jsem tato tvrzení na zahraničním e-shopu

"Hydratační a vyživující make-up hypoalergenní řady obsahuje betain a výtažek z konopných semínek, které dodávají pleti potřebnou hydrataci a posilují pružnost obličeje. Její složení je lehké, ale zároveň vrstvitelné, abyste dosáhli potřebného krytí. Obsahuje melanin, který chrání pleť před škodlivými účinky modrého světla vyzařovaného obrazovkami telefonů nebo počítačů. Sjednocuje také tón pleti a koriguje nedokonalosti, aniž by dělal na obličeji paštiku (no, to je trochu volný překlad, haha)."

Nemám k tomu asi co říct. Souhlasím 🙂.

První dojem a krytí

Krytí, jak už tvrzení napovídá, je takové, jaké si uděláte. Neřekla bych, že je možné z něj vytřískat plné krytí, ale nízké až střední? Naprosto ano. To je na něm super. Navíc na pleti nejde vůbec detekovat! Po prvním a úplně random nandání, kdy jsem si přinesla balík a oba make-upy si prskla bez jakékoliv přípravy na pleť, mě čekalo velký překvapení.

Až takový, že jsem se dokola a neustále pozorovala v zrcadle. Proč? Protože jsem na pleti nic neviděla. Žádný fleky, suchá místa nebo zalejzání do vrásek. Přišlo mi to až neuvěřitelný. A tak další 3-4 hodiny to bylo stejný (pak jsem šla spát). Pleť jsem vůbec nepudrovala a vypadala naprosto luxusně. 

Bell HypoAllergenic Nude & Moist Make-up 01 recenze


Rudá místa po akné zakryje tak z 50 %, což je podle mě naprosto ok, protože si stačí vzít k ruce korektor. Navíc je už docela vedro a kdo chce mít na pleti "masku". Jedna vrstva je nižší krytí, druhá tak střední. Za mě naprosto skvělé!

Výdrž

Já mám normální až suchou pleť a zkoušela jsem 3 různé varianty. Nezapudrovat, zapudrovat a zapudrovat a přestříknout setting sprejem. Nejlepší je buď nepudrovat anebo zkombinovat pudr a sprej. Je hrozná škoda se zbavit všeho lesku a zdravého vzhledu, protože o tom tenhle make-up je. O zdravé pleti plné života.

Až se budete odličovat, použijte jemný mycí gel, ruce, houbičku nebo čisticí kartáček na obličej. V případě kartáčku je tristní dodat obličeji hydrataci, protože ho zbavuje mastnoty, která na obličeji přirozeně je (a má být). Pár tipů na krémy najdete v článku Make-up 💄 | Jak ho nanášet a nosit, aby vypadal dobře 👸 | Krémy, primery, setting spraye a pudry.

Recenze Bell HypoAllergenic Nude & Moist Make-up


Pokud to bez pudru nedáte, klidně ho použijte, ale s rozumem a nejlépe se sprejem, ať do pletí zase vrátíte trochu té hydratace. 

Když jsem vůbec nepudrovala, tak jsem se po pár hodinách leskla (navíc bylo teplo), ale ne nijak nepříjemně, takže za mě super a budu ho občas nezapudrovanej nosit.

Přijde mi, že ta jeho výdrž je super, při žádném odličování jsem neměla špatný pocit, což mluví samo o sobě. Na pleti jsem ho absolutně necítila, fakt bomba.

Odstíny

No. Je to polská značka a asi jí moc nezáleží na různorodosti, protože jsem našla jen 4 odstíny 😂. Což, řekněme si upřímně, není mnoho. Já mám 01 a myslím, že by snesla být světlejší. Pro úplný sněhurky to podle mě není... Ale i tak ho kdyžtak zkuste a smíchejte třeba s nějakým jiným make-upem, protože si myslím, že to bude naprosto geniální parťák, když chcete nějaký krycí trochu naředit. 

Bell HypoAllergenic Nude & Moist Make-up 01

Kde koupit

Našla jsem ho na makeup.cz, ale možná by mohl být k nalezení v Rossmannovi, který něco od téhle značky prodává, ale já ho tam nikdy neviděla. No a pak na tom Vinted.

Závěrečné hodnocení

Tleskám. Bell udělal super make-up a já mam chuť si tenhle koupit do zásoby a zkusit nějaké další. Láká mě třeba Aqua Jelly, Just Free Skin Light Liquid nebo Lift Complex. Doma mám ještě Aloe BB Cream SPF15, ale to je trochu jinej příběh 😅.

Abych to shrnula, make-up akorát kryje, nezvýrazňuje suchá místa, pěkně drží a nejde na pleti vůbec vidět. 

Pokud chcete vidět videorecenzi, mrkněte se ke mně na tiktok. V tomhle videu ukážu odstín, jak pleť vypadá, jak kryje a tak dále :).


Zajímá mě váš názor. Jak se vám líbí a znáte značku Bell? A už jste něco zkusily? A jaký je váš TOP make-up?


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Chrání před modrým světlem .. :D tak to je nejlepší marketingový tah o makeupu, jaký jsem kdy slyšela. :D :D To se svojí nonstop prací u počítače musím mít.. :D Ale ne vypadá dobře. Jen já nerada objednávám kosmetiku z internetu. Radši si nejdřív vyzkouším odstíny v prodejně a teprve pak kupuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento make-up neznám a ani značku jsem nějak neevidovala, ale obal mě moc zaujal a jestli je vhodný pro suchou pleť může to být skvělý zimní pomocník!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pleť mastnou, takže pro mě by asi nebyl, ale vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.