Aby barva vydržela... | Redken Color Extend Magnetics | RECENZE

5.10.22

Barvíte si vlasy a chcete, aby vám vlasy zůstaly déle zářivé? Bojujete s vodopády obarvené vody při každém mytí vlasů? Já jo.
 
Červené vlasy už mam asi 12 let a mám s tím docela problém. Navíc červená barva je ta nejhorší, protože blbě drží zářivá a chce se jí dolů, ale pro některé bohužel zase ne úplně (např. když si dáte na odbarvené vlasy barevné tužidlo) 😁. Zbavit se načervenalého nádechu je docela fuška, ale o to nám v dnešním článku nejde.
 
Recenze Redken Color Extend Magnetics

Já jsem vyzkoušela na vlasy různé šampony a čím jsem starší, tím si uvědomuju, že opravdu levné produkty asi nedokáží to, co ty "profesionální". Proto jsem sáhla po Redken Color Extend Magnetics. Vychvalují ho kadeřníci i klienti. A není ani extra drahý. Jako jó, za 300 ml zaplatíte cca 370 Kč, ale to není zas taková darda, když si uvědomíte, že vám vlasy vydrží mnohem déle hezčí a upravenější.

Co slibuje a proč funguje?

Jak vlastně značka Redken pracuje s barevnými vlasy, aby je umyla, ale nenarušovala? Pomocí sulfate free složení. Sulfáty jsou totiž docela agresivní a kromě špíny stahují i barvu, což je něco co opravdu nechcete. Zároveň vyrovnává pH pokožky

Recenze Redken Color Extend Magnetics

Vůně, barva a konzistence

Co se týká vůně, je velmi příjemná. Není nijak vlezlá a trochu mi připomíná kadeřnický salón, což působí docela luxusně. Myslím, že sedne úplně každému. Jak dlouho vydrží? Řekla bych cca 2 - 3 dny. Já si zas tak k vlasům nečuchám, protože je mám krátký. Konzistence (i barva) je krémová a ideálně pění.

Recenze Redken Color Extend Magnetics

Moje zkušenost

Nebudu lhát, čekalo mě docela překvapení. Šampon opravdu barvu nestahuje a vana během mytí nevypadá jako místo brutální vra*dy. A to samozřejmě i znamená to, že mi vlasy vydrží zářivější po delší dobu. Jasně, voda bude vždy trochu obarvená, v průhlednou vodu bych ani nedoufala, ale rozhodně je to lepší než s obyč produktem. A z toho mam radost. Kdo měl někdy barevné vlasy, ví, jak je složitý udržovat barvu v hezkém stavu.

Mám velkou radost, že můžu barvu chránit i během mytí, protože už nemám takovou tendenci to oddalovat 😆.

sulfate free šampon na červené vlasy

 

Co vy a barva na vlasy? Musely jste se o ní někdy starat, nebo to neřešíte?



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj Veru, prošla jsem si červenými i zrz vlasy a rychlejší vymývání je určitě problém. Já nikdy neměla, že bych viděla vymývat barvu akorát čerstvě po barvení první 2-3 mytí. Barvila jsem co tři týdny, teď barvím hnědou jednou za čtyři až pět týdnů a je to mnohem pohodlnější. Na nic, co by mi s tím pomohlo jsem nepřišla ač jsem zkoušela i profi kosmetiku, tak za mě spíš neúspěch než úspěch. A to počínaje Wellou, Matrixem, konče Loreál Profesionel.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, já používám produkty spíše dle typu pokožky na hlavě, kvůli barvě jsem nikdy šampon řešit nemusela, při mytí vodu nijak barevnou nemám :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám vodu oranžovou pouze během prvních 2-3 umytí po barvení od kadeřnice. Takže jsem to také nějak extra nikdy neřešila, ale je pravda, že vždy sahám spíš po šamponech, které mají na sobě napsáno něco ve stylu "na barvené vlasy" nebo "dlouhotrvající barva" atd. :D Ale jestli reálně pomáhají nebo ne, to jsem nikdy nezkoumala. Naštěstí se ta zrzavá asi tak rychle nevymejvá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že jsi s produktem spokojena! Já si vlasy nebarvím a ani od značky jsem nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný obal a zaujímavé zloženie. Ja mám momentálne blondo ružové vlasy a používam fialový šampon alebo Ziaja. Ale toto vyzerá super.


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat
  6. K tobě ta červená perfektně sedí! :) Já si zase neumím představit své vlasy bez černé, ale ta se také hodně rychle vymývá. Jinak jsem překvapená, že produkt až takhle skvěle funguje. Není nad to najít svého kosmetického favorita. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy mě nenapadlo používat takový prostředek na vlasy. Já se barvím na zrzavo, cca 1x za měsíc. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.