14 nejlepších kosmetických produktů z drogerie 💄+ mé nové VIDEO! | KOSMETIKA

16.10.22

Haha, mám po několika letech nové video na Youtube! Je to neuvěřitelný, ale fakt se to stalo 😂. Tak mi udělejte radost a podívejte se, zanechte komentář a dejte odběr. Musela jsem to točit dvakrát, protože jsem poprvé byla totálně rozmazaná na většině záběrech. Málem mě kleplo. 

Nejlepší kosmetické produkty

Už jsem si řikala, že se na to vykašlu a nic nenatočím, ale mrzelo mě, že bych vám před oblíbenou slevovou akcí v Rossmannovi nedala žádné tipy na kosmetické produkty. Zase bude totiž probíhat ta akce, kde dostanete levnější produkt zadarmo.

Slevová akce Rossmann

V minulosti jsem přestala natáčet, protože mě začal brutálně šikanovat cizí týpek a dokonce mi vyhrožoval, a já přemýšlela, že půjdu na poldy, ale nakonec jsem to nechala a přestala natáčet... Což mě mrzí, docela mě to totiž baví. Jsem na tiktoku, ale tam jedou spíš krátký videa a to mi ne vždy vyhovuje.


Jak se vám video líbí? Dá se na něj koukat? Já si nejsem jistá, ale tak snad jo 😂🤭.



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Veru, je to první video od tebe, které vidím, ale jsi šílená sympoška a máš naprosto přirozené vystupování! :) Super video, díky za tipy! Akci jsem prošvihla, bohužel jsem o ní vůbec nevěděla, ale zase super, protože od tebe mám teď spoustu tipů na kosmetiku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboooj, ta akce probíhá do 23., ještě ji stihneš. A moc děkuju za pochvalu, opravdu si jí vážím ❤️❤️😭! Moc moc díky 😻!

      Vymazat
  2. Toč, strašně ráda tě poslouchám. :D I na IG, tam to chce taky víc mluvících videí! :D
    Škoda, že v Bulharsku Rossmann není, hned bych jako každý rok šla utratit zase sumičku a doplnit si zásoby. Letos pro mě smůla, pro mojí peněženku radost. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjooo, tak díky za tip.. Zase budu muset utrácet, nebo co. :D :D Já jsem už delší dobu věrná makeupu od Estée Lauder (po tom, co přestali vyrábět Marca Jacobse), ale láká mě i ten o L' Oréalu True Match.. Já snad zítra půjdu kouknout, co mají. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super video a tipy na produkty. Našla jsem mezi nimi pár favoritů, které bych ráda vyzkoušela - hlavně ty rtěnky!! Vždycky jsem se jich bála, ale po tvém doporučení jim dám určitě šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Video má super kvalitu, je dobře sestříhané a má dobrou grafiku - prolínání videí, popisky. Trochu mám horší zvuk, jak kdyby s ozvěnou, ale možná chyba mého notebooku :) Jinak jen tak dál.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    já jsem vůbec nevěděla, že jsi někdy natáčela, ale video je skvělé, doufám, že budou další následovat!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.