Co mě cvrnklo do nosu (a peněženky) v DM a Rossmannovi 🦷👸💰 | NEW IN

11.1.22

Ahoj, děvčata. Dnešní článek je kratší, ale pro zvědavce a milovnice novinek skvělý. Nedávno jsem si šla pro barvu na vlasy (vypadám jako bezdomovec) a tužku na oči pro mámu. Ani jedno tady nemám vyfocené 😀. Ale všechno ostatní jo! 

Některé věci vyšly nově, další mi doporučila kamarádka a něco mě prostě jen zaujalo. Je to hlavně o skincare, zubech a trochu i líčení.

Nákup v DM a Rossmann

Tady vidíte, co všechno jsem si vzala. Jsou to spíš takové drobnosti, ale za vše jsem ráda a nic si nevyčítám. Myslím, že něco by dokonce mohlo inspirovat i vás. Tak se na to pojďme jednotlivě podívat.

Ústní voda zbarvující zubní plak

Dontodent ústní voda
Občas koukám na videa o zubech, a tam jsem viděla, že existuje látka, která se nalepí na zubní plak a vy tak tedy víte, kde si zuby ještě vyčistit. A tahle modrá ústní voda by to měla dělat. Já mám teda pocit, že to zbarvuje trochu random, ale je to zajímavý. Kromě tý následný modrý pusy 😁. Na obalu píšou, že je to zábavný pro děti. Já dítě nejsem, ale stejně mě to baví. Hehe. 

Balea Retion Serum

Balea Retinol Serum
Chci začít používat retinol. Nedávno jsem našla český výrobek s 1 % koncentrací, ale pleť si musí prvně aspoň lehce zvyknout. Kamarádka mi doporučovala jiné sérum od Balea, ale přišlo mi, že by nemělo takový účinek jako tohle. Zatím jsem ho zkoušela jednou a moc příjemný.

Essence Nail Art Express Dry Drops
 
Essence Dry Drops
Kdo někdy nepotřebuje, aby mu lak uschl během chvilky, aniž by byl obtištěný všude okolo kromě nehtu? Asi každý. Já si většinou lakuju jen nohy, ruce mám spíš přirozené nebo s gellakem, ale někdy pospíchám a každá vteřina se počítá. To, proč by to mělo uschnout během pár vteřin, je mi stále neznámé. Hlavně, když to obsahuje mandlový olej. Ale tak proč ne. Už jsem to zkusila a zatím názor nemám.

Essence Cool Collagen Plumping Lipstick 203 My Advice

Essence Cool Collagen Lipstick
Viděla jsem video, a musela ji mít. Občas se mi totiž stává, že chci jen lehkou barvu na rtech a neřešit, jestli je aplikace trochu messy. Navíc, rouška a tak. Přemýšlela jsem nad leskem, ale někdy mi nevyhovuje aplikátor, mám ráda tvar rtěnky. Odstín 203 My Advice je nádherná nude barva. Voní velmi jemně.

Essence Cool Collagen Plumping Lipstick 203 My Advice

Essence Hello Good Stuff Primer Serum
Nebudu vám lhát, jak mám suchou pleť, ráda zkouším primery. Je to taková neškodná závislost. Tenhle primer nedávno někdo zmiňoval, jen nevim kdo. Možná PetraLovelyHair? Každopádně cokoliv, co mi zajistí dostatek hydratace, získá moji pozornost. Má to nádhernou jemně modrou barvu, příjemnou vůni a docela zajímavé složení (squalane a borůvky).

Hello Good Stuff Primer Serum

Purity Vision Heřmánková voda
Víte, že se krém správně nanáší na vlhkou pleť? To znamená buď hned po sprše nebo na nějaký přípravek. Já jsem si vybrala heřmánkovou vodu. Vím, že všichni milují růžovou vodu, ale mně to moc nevoní a chtěla jsem zkusit něco jiného. Zatím jsem to zkusila 1x a zjistila, že střička nic moc. Takže spíš do rukou. Heřmánková voda zklidňuje, což využijete i u dětí. Předchází akné, zmírňuje otoky a začervenání. Proto se hodí i po holení v intimních partiích. 

Purity Vision Heřmánková voda

Essence Hello Good Stuff Milky Face Moisturizer
Další kousek od Essence. Krém s obsahem kurkumy a ovesné vody pleť hydratuje a připravuje na líčení. Je to příjemná tekutá konzistence. Takové produkty miluju, protože je kombinuji s krémy, které jsou mastnější. Myslím, že to bude i skvělý primer, jelikož se to dobře vsakuje a zároveň zanechává "lesklou" pleť. 

Essence Hello Good Stuff Milky Face Moisturizer

Prokudent zubní niť
Nutnost koupit si zubní niť ve mně vzbudilo jedno tiktok video, kde slečna ukazovala, jak si s ní čistit zuby. Že dokud prý nechodila na zubařskou školu, dělala to špatně. Což mě zaujalo a řekla si, že bych si ke všem ostatním procedurám měla přidat i tuhle. Zuby mám naštěstí zdravé, ale tohle mi chybělo. Zdravé dásně a zuby bez plaku pod nimi za těch pár minut času stojí. 

Prokudent zubní niť

A jsme na konci. Co na to říkáte? Docela by mě zajímalo, s čím nečekaně odcházíte z drogérie vy? Jsou to čistící prostředky, šampony nebo třeba kosmetika? Jak jsem psala, sice to byl nečekaný nákup, ale vůbec mi to nevadí. Vše zatím na první zkoušku dopadlo moc dobře, takže super.


Klasicky mám pro vás několik otázek. Jak se staráte o zuby? Co vás naposled zaujalo v drogérii? Jaká je vaše oblíbená drogerie a proč? Zajímá vás recenze na něco z článku?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vody Purity Vision miluji, ale je fakt, že střička je docela drsná :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého nákupu znám jen heřmánkovou vodu Purity Vision, se kterou jsem byla moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, o zuby já se bohužel starám docela mizerně,takže tam nemůžu referovat. Naposledy mě zaujalo, jak může houbička obsahovat avokádo a k čemu je to dobrý :-D. Nejčastěji chodím do dmka,mám ho v nejbližším 12 km vzdáleném městě. Nicméně střídám to s onlinem. Těším se na recenzi na retinol.

    OdpovědětVymazat
  4. Po té heřmánkové vodě jsem pokukovala už několikrát, ale zatím jsem jí do košíku nehodila. Snad příště, teď mě tenhle tvůj tip trochu nakopl. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.