Můj první "spicy" piercing 🔥 | Bolest, omdlení, aftercare 🛀 | 1. část | ŽIVOT

26.12.21

Piercing bradavek zkušenost


"Ahoj, Veru. Jakej máš názor na piercing bradavek?"

"No, vlastně nad tím přemýšlím docela dlouho. Líbí se mi. Proč?"

"Já bych na něj chtěla jít, chci se odpoledne objednat."

"Mám jít s tebou?"

A takhle to přesně bylo. Žádný přemýšlení a promýšlení. Prostě se mě jedno ráno zeptala kamarádka a já se rozhodla, že půjdu.

Možná mi pomohlo, že jsem poslední měsíce procházela změnama a ještě budu muset. Stalo se dost špatnýho, dobrýho, prostě bordel. A jak řikam, bordel ještě bude, protože potřebuju projít změnou, aby mi bylo líp. A aby ostatní neměli chuť mi to moje dobrý brát a to zlý připomínat.

To zní dost negativně, ale není. Fakt, slibuju 😁. Bez stínu bychom neznali světlo. 

Chtěla bych říct, že v tomhle článku budu zmiňovat krev (která ale nebyla), bolest, omdlení a jehly. Není to nic šíleného, ale radši to píšu předem.

Už několik let jsem si řikala, že se mi tenhle piercing opravdu hodně líbí. V obličeji max. septum, ale protože trpím na chronickou rýmu, nikdy bych si ho nedala.

Určitě se tu najde někdo, kdo si bude řikat, proč o tom píšu, že je to intimní záležitost... Já jsem otevřený člověk a můj blog má inpirovat, radit a dávat tipy. Není to blog jen o knihách, kafi a cestování (o kafi a cestování není vlastně vůbec 😀). Ráda bych předala i něco jiného, protože o tom podle mě blogování je. Já se za tyhle piercingy nestydím, protože proč? Mám prsa, nechala jsem si je propíchnout. Tečka. 

Kam jsem se objednala

Když mi kamarádka řekla, že chce do Hellu a jde až v půlce února, lekla jsem se a šla hledat jiné místo. Nesnáším čekání a chtěla jsem to mít za sebou. Google mi pomohl pár salonů vyselektovat, až jsem narazila na Black House Tattoo. Měli super hodnocení, negativní moc nedávaly smysl, takže jsem jim napsala e-mail. Odepsali mi, jestli nechci přijít další den ve čtvrtek. Já bych asi klidně i šla, ale kamarádka čas neměla. Tak jsem se s nima domluvila na pondělí a kamarádka se rozhodla, že půjde taky. Několik dní čekání bylo přiměřeně dlouhé a já byla v klidu.

Den D

V pondělí jsem si šla ještě pro nový objektiv Zuiko 25mm f1.8, který mi poradila Domča z Dom by Dom. Máma ten den měla volno a úplně s děsem se na mě při odchodu koukala a já se tak jako usmívala a mávala jak blbeček. Následně mi pod barákem došlo, že si myslela, že jdu už na ten piercing. Když jsem přišla, tak jsem jí objasnila, že až za pár hodin. Pohoda, klídek a hodinu před piercingem se mi začalo dělat blbě. 

Ještě před salónem jsem si vybrala peníze a šly jsme dovnitř. Tak jsme zazvonily, vyplnily papíry a čekaly. Mezitím tam chodil takovej hezkej tatér 😅...

Přišel Vlad a zeptal se, kdo jde první. Protože jsem strašně moc odvážná (lol), šla jsem já. Svlékla jsem si tričko, nechala si něco napatlat na prsa, vybrala si šperk a odešla. Pak nějakou dobu trvalo vydezinfikování ve stroji (asi?) a my si vyslechly poučení o to, jak se o piercing starat. 

Jde se na to

Uuuf, jdu. Prvně jsme řešili, jestli je umístění ok a následně si lehla. Cítila jsem lehký stisk a Vlad řekl, ať se zhluboka nadechnu a vydechnu. Při výdechu došlo k propíchnutí. Bolest tak 7 z 10. Zandání piercingu taky 7 z 10. Nebudu lhát, samotný psaní o procesu je trochu hardcore i pro mě, možná horší jak celej ten zážitek.

Šlo se na druhou stranu. "Achjo, ta druhá strana bude horší" konstatuji. "Ne, to si neříkej" odpovídá Vlad. Ale já to věděla, protože jsem viděla asi milion videí, kde jsem se dozvěděla, že adrenalin po jednom propíchnutí vymizí. Je to prostě jedno z nejbolestivějších míst, takže to je jasný.

Nádech, výdech - "Ty vole!". "Klidně nadávej." reagoval jemně Vlad. Kupodivu to byla jediná moje nadávka za celou dobu. A to já jsem hroznej dlaždič. 

Bolest třeba 9/10. Protažení piercingu také. Nebylo to příjemný. Ale přežila jsem a bolest hodně rychle odešla. Jehlu jsem vůbec neviděla, vlastně jsem nezahlédla vůbec nic. Krev také nebyla.

Strašně zajímavý je, že se od propíchnutí šikanuju (první dny to bylo snad každých 10 minut) myšlenkou, jak mi tělem projíždí jehla. Předtím jsem to vůbec nedělala, až teď. A říkám vám, že nevim, jestli bych snad znova šla, jenom kvůli tomu, jak si to představuju 😁. Ale ta představa je 100% horší než realita. Přemýšlela jsem a zažila jsem asi horší bolest jako třeba při kickboxu, kdy jsem si málem prolomila koleno při kopu nebo když se mi skřípla kůže na ruce pod opěradlo od židle. Navíc to všechno trvalo mnohém déle. Tohle je fakt chvilka. 

Jak se starat o piercing bradavek

Odcházíme

Tak a jdeme pryč. Pálí to. Přechází to z jednoho prsa na druhý. Jako bych měla ze stran rozžhavený jehly. Kamarádku to moc nebolelo, nechala si píchnout jen jedno. Loučíme se a neobjímáme se, protože to fakt nešlo 😀.

Nooo, cesta domu nebyla příjemná. Bolelo/pálilo to fakt hodně. A mě když něco bolí, je mi blbě od žaludku. Ale pohoda

Jsem doma, jdu spát

Bolest se nejlépe zvládá, když odpočíváte. Spánek vás přenese do země, kde nemáte píchlý bradavky a nic vás nebolí 😀. Pomohlo to, doporučuju. Tento přístup se mi vyplatil i při operaci očí.

První čištění piercingu

Kdo by řekl, že se mi udělá blbě u čištění? Musela jsem si servat náplast, která mi vytrhala všechny minichloupky, což bylo brutálně nepříjemný. Nesnáším epilaci, přečtěte si o tom v článku Sebepoškozování jménem EPILACE I KRÁSA - Ztracena v Praze.

Následně jsem si tam spustila kapičku ze spreje na solný bázi a cítila, jak to pálí. Najednou se mi udělaly hvězdičky před očima a začalo mi hučet v uších. Stejný pocit jsem už jednou měla a věděla, že na mě jdou mdloby. Byla jsem nahatá a jen si jako nešikovně vzala a přitiskla k hrudníku župan a šla houpavou chůzi s rukou před sebou najít mámu. Ta usla u televize a já ji nechtěla budit, tak jsem si k ní jen přisedla, položila na ni ruku a zhluboka dýchala. 

Ještě se mi chtělo brutálně zvracet a v hlavě se mi mihla myšlenka, že mám otravu krve 😂. Dobrý, udělalo se mi dobře, ale trvalo to třeba celý 5 minut cca. Na prsa jsem zase nalepila náplast a šla odpočívat. 

Upozornění: Ono to nebylo hrozný, jen se mi zkombinovala ta bolest z tý odtrhutý náplasti a lehký pálení a možná i šok, jak jsem poprvé pořádně viděla ty piercingy. Nemusíte se bát, každý reaguje jinak a myslím, že tohle není obvyklý.

Solný roztok na čištění piercingů

Pak už to bylo v pohodě, kromě alergie 

Ráno jsem se samozřejmě bála, ale k ničemu už nedošlo. Následné dny také ne. Akorát jsem přestala používat náplast, protože se mi objevila alergie a hrozně to štípalo. Měla jsem rudý fleky a věděla, že to takhle nepůjde. Aby se to dobře hojilo, mazala jsem si to krémem Cerave Moisturising Cream. Krásně pleť uklidnil a minimalizoval suchou loupající se kůži.

Místo toho jsem začala nosit hladkou podprsenku bez jakýkoliv krajky. Pak jsem to vyměnila za látkovou podprsenku (viz fotka). Vůbec se pod ní nepotím a nikde mě netlačí. !ALE! nošení podprsenky si domluvte s piercerem, já jsem to udělala kvůli alergii. Nejsem si jistá, jestli je správný, co dělam, ale použila jsem různé náplasti a blbý. Takže jsem se rozhodla pro tuto variantu.

Bradavky mě moc nebolely, spíš byly takový podrážděný. 

Čistím si je minimálně 2x denně - stříknu si na každou stranu piercingu a ještě to očistím vatovou tyčinkou. To se prostě musí používat, v některých videích na to holky kašlou, a to je fakt příšerný. Nevím, jestli mám štěstí (ťuk, ťuk), ale týden po mám vše krásně čisté 🙂. A snažím se to nenamáčet, máme vanu, takže se vodě docela dobře vyhnu. Pokud máte zeshora sprchu, zkuste si ta místa zalepit, ať tam ta voda neteče.

Na co si dávat pozor

  • Krajkové podprsenky.
  • Hrátky v posteli. NE-SA-HAT.
  • Nepravidelné čištění.
  • Nepotit se = nemůžete cvičit tak 3 týdny.
  • Namáčení se, sauny, bazény.
  • S piercingem nepohybujte, ani ho neprotáčejte!
  • Zatrhnutí.
  • Všichni chtějí vaše prsa vidět. Hlavně kamarádky 😁.
  • Budete děsně sexy.

A to je asi vše. Nevím, co víc říct. Jestli vás něco zajímá, zeptejte se v komentářích, ráda na to odpovím. Ale nejsem expert 😁. Mějte krásný den a papa.



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Ahoj Veru, teda dělá se mi mdlo jenom to čtu. Nejsem žádný favorit jehel, dokonce jsem si nechala zarůst kdysi na střední dírky v uších, protože jsem nosila takový ty otíkovský mega sluchátka a náušnice mě píchaly do hlavy. No a samozřejmě nejsem schopná nechat si je zase propíchnout. Letos jsem se vyhecovala dělat věci mimi mou komfortní zónu a kromě přihlášky na vysokou (nedostala jsem se tam) jsem si nechala udělat moje vysněný tetování. Taky jsem se deptala tím, že do mě někdo bude píchat jehlou a ve finále ten největší diskomfort bylo vydržet v dané poloze.

    OdpovědětVymazat
  2. Ufff, dělá se mi špatně, jenom to čtu :D Hlavně ať se pěkně hojí a dělá radost :) Já měla píchlý pupík, poprvé se mi ale po letech dírka protrhla, tak jsem šla znovu, to mi vyhnisala a potřetí také. To poslední píchnutí ale už bolelo jak prase, že jsem znovu nešla :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Klobúk dole, si frajerka. :) Ja by som si dobrovoľne nedala robiť nič invazívne a mala by som s tým asi problém aj vtedy, keby mi nejaký zákrok poradil lekár. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, tak v tomhle máš můj největší obdiv. Nikdy bych do toho nešla! :D Tohle je zrovna místo, kde si piercing neumím představit kvůli té bolesti. Máš sakra odvahu, ale pokud jsi po něm tak toužila je super, že jsi se odhodlala a překonala strach! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Verčo, ty jsi prostě borec, já bych to nedala ani náhodou :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Holka ty jsi blánek, jako do tebe bych tu bolést neřekla, že bys do toho šla, tohle je asi pro mě už strop, sexy to je ale já bych umřela jako! Někdy to chci vidět hahah!

    Snad už je všechno oka! :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Uf uf holka ty si teda odvážná sakra! :D A chci je teď samozřejmě taky vidět, i když to asi zní trochu úchylně. :D Rozhodně je to cool. Upřímně od tý doby co s přítelem ujíždíme na Naked Attraction, kde to má skoro každá třetí holka, se mi to fakt líbí. Ale nešla bych na to. Děsí mě trochu představa, že bradavky jsou pak prostě pořád .. no jak to říct :D v pozoru? :D Rozhodně klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hustý příběh. Já chtěla kdysi dávno do nosu tečku, ale kluci, co se mi líbily mě to rozmluvili a udělali dobře, protože teď už po tom netoužím. Co se týká piercingu nic proti němu nemám a viděla jsem, jak ségře vytahuje kůži a propichuje pupek. Já mám zase tetování - také jehla.
    A co se týká bradavek... sama bych si to nedala, ale nevypadá to špatně a každý má svůj vlastní vkus a svoje vlastní tělo. Každopádně z propichováním bradavky mám také zážitek. Udělal se mi kdysi dávno v bradavce asi něco jako "vřídek", šla jsem s tím na gyndu, jestli to není problém a ať mě někam pošle, paní doktorka vytáhla obří jehlu a bradavku mi během chvilku skrz na skrz propíchla a bylo po vřídku... o bolesti ani nevím, jen o šoku a kapce krve jak vytáhla jehlu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ty seš teda odvážná :) Já bych teda už nikdy do piercu nešla (s nostrilem jsem si užila svoje), ale každopadně se mi piercingy líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou je naprosto skvělý, že o tomhle píšeš článek! Já si nechala propíchnout helix a proboha..samotný propíchnutí tak hrozné nebylo, ale když tam dával tu náušnici, tak to bylo hrozné. Ale věřím, že do prsa je to určitě něco jiného a bolestivějšího. A o to víc tě obdivuji, že si šla rovnou do obou! :D Mně stačil ten helix, když jsem si to musela protahovat a přesně jsem měla pocity jako ty a to bylo jen ucho :-D Ale prostě mi tohle nedělá dobře :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi dobrááááááá! Já bych to nedala! Tetování bych si ráda nechala udělat, z toho takový strach nemám, ale z jakéhokoliv piercingu mám strach! :) Líbí se mi hlavně jemný kamíneček v nose.

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek a hlavně se to rychle a dobře hojí, já na tohle nikdy nebyla, jsem jenom tetovací :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. Pane bože, tak do tohoto bych rozhodně nešla :D Mám propíchaný uši, tetování, ale toto teda ne :D

    OdpovědětVymazat
  14. Všem moc děkuji za komentáře 😍 a omlouvám se, že jsem vám neodpověděla. Ale snad se k tomu dostanu 😁.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.