9 článků, videí a e-booků pro začínající copywritery (blogery) aneb jak se to dělá? | SEBEVZDĚLÁVÁNÍ

23.11.18

Zdravííím.
Říkala jsem si, že by některé z vás mohlo zajímat, co jsem různě vyštrachala na netu. Jsou to různá videa, články, tipy, triky...vše, co potřebujeme pro rozvoj. Největší chybou je přestat hledat nové materiály - jak už řekl Sokrates "Vím, že nic nevím!". I když je někdo fakt dobrej ve svojí práci, tak to neznamená, že má polevit. 



Nejsem na citáty, nebaví mě. Co naopak miluju jsou různé články nebo videa, která mi něco dají. Něco nového se naučím a můžu to později využít. A to je přece super. 


Pamatujete na doby matematiky nebo chemie, kdy jste nadávali? "A jako k čemu nám to bude? Stejně to nevyužiju.", mě to taky nebavilo a tak si říkám, že teď je moje šance zazářit a vybrat si sama, co chci dělat a nedělat.


Tak jdeme na to.





COPY články

Přiznám se, že je tohle můj vlastní článek. Píšu tam o 3 českých YT kanálech, které jsou ideální pro všechny kreativce. Jak se poprat s konkurencí nebo cenotvorbou? Jak přejít na volnou nohu? Kolik si můžu vydělat? Tak šup, běžte číst.

Pro nováčky je tohle to taková malá Bible. Doporučuju si to přečíst a řídit se tím. Hlavně ta osnova. Já si myslím, že občas jsem mimo z psaní, protože nevím, jak na navazovat. OSNOVA! To je to magické pojítko. A ostatní triky jsou taky dost užitečné.

Název článků hovoří za vše. Žádný kecy, jen odkazy. 

Které z těchto chyb děláte při psaní i vy?

Tohle je super článek pro ty, kteří už mají s psaním zkušenosti. Máte pocit, že vám vaše texty nesedí? Něco není ono? A co když je to tím, že píšete moc škrobeně? Já třeba přiznám, že se škrobeným textem mám dost velkou zkušenost. Pořád se musím hlídat, abych nepsala nudnou maturitní práci nebo diplomku. Nejsme ve škole.

31 copywriting tipů z psychologie

A víte, že když chcete být copík, tak je dobrý mít znalosti z psychologie? Nemusíte být profíci, ale základní znalosti se hodí. Víte co, ty texty jsou lehce manipulativní, takže trocha té vyčůranosti se hodí. Ups, snad někomu nebořím ideje. V článku také najdete spoustu odkazů, takže si na čtení vyhraďte delší dobu.

Pište tak, ať se mi to dobře čte

A zde máte takové malé shrnutí. Adam není copywriter, ale ví, co chce číst. A vy si to přečtěte, protože dává super rady.


Youtube

Nemám ráda citáty a ani plochý, povrchní motivace. Tyhle videa vám prvně dají facku a pak vás nechají brečet v koutě, protože jste líný. No jo, co se dá dělat. Prostě to překousněte a poučte se!

17 minut, kde mluví 5 zajímavých osobností. Obětujte ten čas, fakt se to vyplatí. Možná, že vám to dokonce změní vaší ranní rutinu. A možná, že konečně dosáhnete toho, po čem toužíte.

Mel je boží. Sympatická, chytrá, inspirativní. Video se veze na vlně Be a parent, for yourself. Když si jdete za svým snem, tak jdete jenom vy sami. Možná máte okolo sebe kamarády, partnera, rodiče, kteří vám drží palce, ale doopravdy? Váš úspěch záleží jen na vás. Mel vám vše vysvětlí a myslím, že možná, moooožná, změní náhled na váš životní sen.

Krátké výstižné video. Nic víc, nic míň.



E-book

Psaní je řemeslo. Dá se naučit - Otto Bohuš
Kdo neznáte Otta, shame on you! Otto je základ. Pokud se chcete učit od někoho fakt božího, tak si zadarmo stáhněte jeho e-booky. Věřím, že jemu to udělá radost a vám...taky. Jeho e-book je jednoduchej, neokecavá a dá vám to, co přesně potřebujete.


A teď jsme, mojí milí přátelé, na konci článku. Děkuji, že jste dočetli až sem a doufám, že vám články nebo videa pomohou se rozhoupat a začít být aktivní. 
Mám spoustu dalších tipů, tak budu články na toto téma vydávat pravidelně, co říkáte? Myslím si, že každý z nás občas potřebuje nakopnout a když to najdete takhle pěkně shrnuté? Paráda.

Přístě bych chtěla přidat i facebookové skupiny, které mě baví:).


Krásný den a budu ráda, když se podělíte o vaše tipy.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Dík za tipy, něco z toho ještě neznám. Až budu mít chvilku, pustím se do toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi anonym, nemám tě jak oslovit:D! Jsem ráda, že se ti tipy líbíly. Další budu přidávat postupně, tak třeba najdeš ještě více inspirace:).

      Vymazat
  2. super tipy :) mrkla jsem uz na nejake clanky a videa :) nektere i znam a jine jsou plne nove inspirace pro me :)
    p.s. jen maly update, tento odkaz Které z těchto chyb děláte při psaní i vy? mi nejak nefunguje. Je to mozny ? diky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, buď se změnil odkaz a nebo jsem to nějak blbě zkopírovala:). Tak teď už to otevřít jde:D!

      Jinak jsem moc ráda, že se článek líbí. Mě strašně bavilo jeho tvorba, takže jsem ráda, že někomu třeba pomůže:).

      Vymazat
  3. To je super tip, děkuji! Pár z toho neznám a některé znám z doslechu. Je to skvělý článek, děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.