Oblíbenci za listopad 2018 I TIPY

6.12.18

Krásný prosincový den moji milí čtenáři! Jak se máte? Cítíte se vánočně🎄? Doufám, že se máte aspoň trošičku dobře, přeju to každému z vás:).

Dneska mám pro vás oblíbence za listopad. Od písniček, přes knihy až po filmy a jiné. Uvařte si čaj, nažhavte záložky ve svém prohlížeči jdeme na to. Jo a zapněte si můj podzimní playlist na Spotify❤.


Hudba
V listopadu jsem si oblíbila jednu zpěvačku Billie Eilish, která pro mě dlouho byla velkou neznámou. Její obličej jsem nikdy neviděla a když jsem ho našla na youtube, tak jsem si o ní řekla, že je divná. Připadala mi nesympatická a "moderně" depresivní. Video, kde jsem jí zahlédla bylo nazvané Billie Eilish: Same Interview, One Year Apart | Vanity Fair

Její vzhled mě silně odpuzoval - řetězy, kruhy pod očima, vytahané oblečení. Myslela jsem si, že to bude holka, která děla rap, protože přesně takhle se moderní rappeři oblíkaj a to já nesnáším. 

Na první dojem jsem ale nedala a pustila si jednu písničku. Pak druhou. Třetí. Pak jsem šla na Spotify a uložila si celou její tvorbu. Její texty, hudba, feeling...mě provázely celým listopadem. Je jí pouhých 16 let, je inteligentní a tvoří takovou podivně melancholickou, ale silnou hudbu. Sem tam elektronika, pop... Nikdy jsem nic takového neslyšela. Nebo mě spíš dlouho nic tak moc nezasáhlo? Připomíná mi nějakým způsobem Lanu Del Rey.


Její Youtube kanál najdete zde. A jeden funny rozhovor zde.

Kniha

Knihu Hegarty o kreativitě sice nemám dočtenou, ale hrozně moc se mi líbí. Je zajímavě napsaná a člověku se snaží změnit pohled na kreativitu. Já se musím přiznat, že mám se slovem "kreativita" trochu problém, protože si myslím, že je silně přeceňované. Kreativita se často zaměňuje se slovem "originalita". 



Hegarty má podobný problém. Originalita podle něj neexistuje. Každé dílo je něčím ovlivněné, ať si myslí kdo chce, co chce. A asi je to pravda. 

Spisovatel se snaží ukázat, jak se naučit s kreativitou pracovat. On sám dělá v reklamní agentuře a za život vymyslel spoustu úžasných reklam, které byly silně pozitivně hodnocené. Dostanete spoustu super rad, jak být více kreativní a jak dosáhnout cíle. Hegarty se s tím moc nesere a tak jsou v knížce i nějaké sprosté vtípky, obrázky a tak. 

A nezapomeňte. Pravidla neexistují.

Film
Za listopad mě asi nic extra nezaujalo.

Seriál
Nevěřím tomu, že to píšu, ale hrozně se mi začal líbit seriál Brooklyn 99. Když jsem viděla ukázky v Tv, tak mi to přišlo jako totální kravina. Co mě asi nejvíce přesvědčilo bylo to, že jsem to vídala tak často na Instagramu Blanky Pilátové.

Vyskakovalo to na mě na Netflixu, tak jsem si pustila první díl. A já se co? Správně, zamilovala. Každý díl mě něčím rozesměje. Seriál není úplně tupej, takže mě neštve. Jediného tupce, kterého můžu je Jim Carrey. Ostatní přehnaný herce/postavy moc nezvládám:D.

Seriál je z prostředí Brooklynu, kde detektivové vyšetřují různé přestupky a trestné činy. Jejich kancl je však tvořen z různých druhů lidí. Otravové, chudáci, svalovci, snažílci...najdete tam všechny:D.

Doporučuju.

FB skupina
Moc moc se mi líbí skupina #HolkyzMarketingu. Spousta holek a žen si zde radí a pomáhají růst aneb Musíme si pomáhat, ne konkurovat. Nečekejte žádné házení klacků pod nohy. Občas tam teda někdo protivnej je. Mně třeba minule naštvaly dvě holky, které se "vysmívaly" holkám, co mají blogy o "rtěnečkách". A pak si psaly, že ony jsou rády, že takové nejsou.

To byla jedna věc, která mě docela rozčílila, ale jinak je to super. Pokud vás marketing zajímá, tak můžu jedině doporučit. Spousta rad a inspirace. A to se hodí, ne? :)


Youtuberka
Koho jsem si fakt oblíbila, tak je Luci Greenwich. Neříkám, že její videa zaujmou všechny, ale mně osobně se hrozně líbí zpracování jejích videí. Spousta teplých barev, pohody, jemná hudba. Videa jsou estetický a to je prostě krásný na pohled. Lucka mě baví. A je roztomilá a pěkný hlas.

Tak to je pro dnešek vše, snad jsem nic nevynechala a kdyby jo, tak se nic neděje. Nebudu se tím stresovat. Užijte si krásný prosinec a nezapomeňte mi napsat jaké oblíbence máte vy.

Ahoj🌹.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. ta zpevacka je super, ten hlas ? omg. nadhera. :) jako jestli ji je 16 tak klobouk dolů. vubec ji neznam ale tyhle tri ukazky mi stacily abych si pustila CD :) Brooklyn 99 vuubec neznam, ale rada objevuju nove sitcomy. ja ted sleduju Sick note s Ronem Weslaeym v hlavni roli :D je to pekna blbost :D ale nuti me to se divat porad dal a dal :D
    #holkyzmarketingu jsou skvelyy.. mas pravdu i tam se nekdy najdou protivny sprosty holky, ale vetsinou je to fakt uzitecne, pomaha to ostatnim, zacinajicim i seniorkam :) a je to skvela stranka
    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je právě hrozně mladá a z rozhovorů působí jako strašně fajn holka. Akorát má od dětství deprese, což je teda příšerný. Její hudba je však totálně bombová, hudbu jí snad dělá brácha. Mají spolu super vztah:).

      Na to Sick Note jsem koukala, teda jen na obrázek:D. Pořád odolávám, ale možná to zkusim:D.

      Děkuju za komentář Veru:).

      Vymazat
  2. Billie Eilish jsem taky do listopadu neznala a teď si oblíbila jednu její písničku :D Je to pravda, kreativita je hodně silně spjata s originalitou o mnoha lidí:O Přitom je to škoda, nemusí to tak vždy být :) Knížka musí být teda zajímavá! :) Na skupinu na fb jdu hned mrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Billie je fakt strašně šikovná. Hrozně se mi líbí její rozhovory:D. Být originální je takový divný spojení. Jasně, někdo může vymyslet něco "nového", ale vždy to bude ovlivněné něčím jiným, a to je vlastně dobře. Pořád něco zlepšovat, je ten nejlepší způsob práce.

      Vymazat
  3. Jsme na tom úplně stejně... Ze začátku mi Billie taky nebyla vůbec sympatická a vlastně do teď, když koukám na nějaké její live vystoupení, tak se mi většinou její zjev moc nezdá. Každopádně je důležité, aby se její styl líbil ji a ne všem ostatním. Písničky má krásné, procítěné a přesně jak jsi napsala, i mě připomíná Lanu a dobu, kdy mi bylo tak 16 let a hrozně jsem ty její melancholické písničky milovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako ty její hadry jsou fakt příšerný. Naprosto hrozný, ale když pak slyším její jemnej hlas, tak jí to promíjím:D. Jooo Lana, tu miluju doteď. Ale radši neposlouchám, protože není nikdo, kdo by mě dokázal tak instatně rozbrečet jako Lana:D.

      Vymazat
  4. Ani jedno vlastně neznám, ale zaujala mě ta knížka :) Díky za tipy!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.