Jak si zařizuju pokoj 🌻 | Část 1. | BYDLENÍ

30.6.21

Ahoooooj. Jsem tu. Zas po dlouhý době, ale bohužel se mi nějak nechce psát, když je to moje náplň práce. Člověk už je takovej upsanej, že už mu nezbývá energie na blog. 

Každopádně dnes bych chtěla začít minisérii na téma "byt". Sice už jsem se stěhovala před několika měsíci, ale jak byly obchody furt zavřený, tak jsem si pokoj skoro nijak nemohla vyšperkovat. Jako první vám chci ukázat své zdi. Teda. Ony jsou pořád holý, ale zanedlouho přibydou kvalitní plakáty! Jenže nemám kladivo, a navíc jsem extrémně nerozhodná. Hrozná kombinace. Každopádně plakáty mam z Posterstore, který sídlí ve Stockholmu. Prodávají i rámy na obrazy, ale ty jsem si nevzala. Mám totiž své. Ale musím se přiznat, že jsem po nich pokukovala, protože budou dost kvalitní a z pravého dřeva! Ale mají i hliníkové. Výběr byl naprosto příšernej. Ale jen kvůli mně. Strávila jsem nad výběrem snad několik dní.

Dost mi pomohla zeď inspirace s plakáty. Můžete si tam prohlédnout, jak vypadají některé kombinace, což se určitě hodí. Ale největší pomocník byly fotky přímo u plakátů, protože tam najdete další kombinace.

V druhé části (snad ji brzo napíšu) vám ukážu další bomba dekorace. Na Bonami jsem si pořídila nádherný sklenice. Mám dvě a přijdu si s nimi jak zámecká paní. Extrémně nádherné. Tmavě šedá sklenice na víno La Rochère Lyonnais je nejen úžasná na pohled, ale i fotogenická. Jen si počkejte.

Osobně jsem si vybrala několik velikostí. Od A4 přes 30 x 40 cm až po 50 x 70 cm. Kvalita je opravdu vynikající. Já jsem se dost bála, ale naštěstí je vše naprosto OK!

Ceny začínají na 259 Kč. Já mám pro vás dole ale slevový kód na 35 %! Z toho mám velikou radost. Doufám, že ho využijete. Pokud jo, tak mi určitě dejte vědět. Poukaz platí pouze na plakáty (ale ne kolekce umělců).

ZTR35

platí 30.6. - 31.7.

Plakát ženy

Hodně jsem si vybírala ženské motivy. Možná jsem větší feministka, než jsem si myslela 😁. Ráda se obklopuji ženským elementem, protože mi to dodává chuť do života. Jsem na jednu stranu klučičí, ale nikdy pohrnu něčím typicky ženským. 

Vlky miluju. Mám i jednoho velkého na zádech. Naprosto kouzelná zvířata, která mě fascinují. Obraz s ženami je krásná ukázka toho, že jsme každá jiná. Mimochodem ta paní dole uprostřed vypadá jak já! Má stejný vlasy. A projev lásky? Tak ten si neodpustím nikdy! A když jsem viděla mariňáka a jeho dívku, věděla jsem, že budou moji.

Plakát s ženami

Naprosto miluju špagety. A taky zbožňuju upravené lidi, proto mě baví natáčky a narychlo nalíčená rtěnka. Skoro jako já. Dělat x věcí naráz. Další ženy. A všechny v historii něco znamenaly. Některé jsou reálné, jiné ze seriálu nebo filmu. Ale jedno mají společné. Jsou silné, sebevědomé a prostě krásné.
 
plakát
 
Zrovna se balím na vodu, musím si umýt vlasy a dojít pro opalovací krém. A u počítače sedím v šatech a snažím se ruce na klávesnici popohnat, co to jde. Paní na obrázku mě asi chápe.

Kvalitní plakáty

Vždy jsem měla sílu. Mám sice 156 cm, ale nad holkama jsem v síle vynikala. Minulý rok jsem se připletla na sebeobranu (kickbox) a vznikla asi celoživotní láska. Vždy jsem to chtěla dělat, ale není lehký se někam zapsat. Hlavně protože jsem introvert. Ale našla jsem naprosto boží trenéry a jsem extrémně spokojená. Tyhle obrazy to vyjadřují. 

Holka nemusí být slabá, pokud nechce. Nemusí se utápět ve smutku. Musí si jít za svým a být tvrdá, ale zároveň jemná. Neztratit svou ženskou stránku. Nikdy se nikým nenechte utlačovat. Zasloužíte si víc. Víc radosti. Víc lásky. Víc pochopení.

Plakát Marilyn Monroe

Marilyn miluju. Sexbomba. Krásná ženská. Neměla to lehký. Bohužel se v té době ženská nezávislost moc nenosila. Je mi líto, jak to s ní dopadlo. Proto jsem jí chtěla vzdát hold pomocí obrazů. A myslím, že jsem vybrala naprosto úžasně.

Plakát Marilyn Monroe

Marilyn Monroe plakát

Plakáty s Marilyn mám ve velikosti 50 x 70 cm, jsou obří a to MILUJU!



A tohle je pro dnešek vše. Jak se vám plakáty líbí? Máte nějaké i vy? Mrkněte na stránky Poster Store a dejte mi vědět. Já už jdu. Musím toho dneska ještě hodně stihnout, tak si usrknu trochy nealko vína a jdu na to! Krásnou středu přeju.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Moc krásné plakáty sis vybrala. Ten kickbox mě docela překvapil. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Marti. A jojo, to překvapí asi každého, kdo mě nezná osobně :D. Já k tomu inklinovala od dětství. Nejlepší!

      Vymazat
  2. To se pěkně chystáš. :) Já teď také začínám zařizovat byt. Prozatím mám přichystaného robota a na cestě je manželská postel s nočními stolky a komodou. :) Na tu se teda dost těším, vypadá fakt luxusně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme naštěstí měly byt úplně vybavený, takže jsme se nemusely starat o nábytek, což díky bohu. Protože jinak by to byla hrozná palba za všechno :D. A držím palce, aby přišla a vypadala jako v tvých představách :)!!

      Vymazat
  3. Včera jsem ti psala komentář, ale nějak mi to odesílání blbne.. :( Kdyby ale náhodou se komentář objevil, tak se omlouvám a jeden z nich smaž. :D :D
    Plakáty jsi vybrala krásné. Máme podobný vkus. :)) ♥ Ten vlk je boží... Ty ženy v koupelně a v kuchyni jsou také hezké, ale asi by mi vadilo mít fotografii cizí ženy na stěně. :D Tak jsem si vybrala jen kreslený obrázek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleď poslalo se to, ale neměla jsi tam fotku. Možná jsi nebyla přihlášená? Předchozí komentář jsem tedy nepublikovala :). Jeee, tak to jsem ráda, že máme podobný styl. A ty ženský chápu, já to mám prakticky jen kvůli té ženské energii, kterou mám hrozně ráda. Snažím se tím vyvažovat svoji chlapskou energii, abych byla v rovnováze. Což zní hrozně ezotericky, ale tak to vůbec nemyslim :D.

      A moc díky za komentář, Míšo ❤

      Vymazat
  4. Zajímavý výběr plakátů, není to úplně můj styl, ale k tobě se mi hodí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto to chápu! Každej to má prostě jinak. A to je na tom super. Já zase vůbec nejsem na citáty, motivace a podobný věci :D. A v tom je super ten e-shop. Vybere si tam fakt každý :D.

      Vymazat
  5. Vybrala sis dokonalé plakáty! Hlavně ta Marilyn - její přítomnost kdekoliv vždycky naladí elegantní atmosféru. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marilyn je prostě boží! Já jí úplně miluju. Už se těším, až ji budu mít na zdi. Až se k tomu dokopu. Já jsem člověk, co se moc neumí rozhodnout a tak je pro mě náročný promyslet umístění :D...

      Vymazat
  6. Nejvíc se mi líbí vlk, jinak sis vybrala úplně jiné plakáty, než po kterých bych sáhla já.
    A souhlasím, že výběr plakátů na posterstore je velký a vybírat tam je pro takového váhavce, jako jsem já, trochu peklo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ale ty plakáty s Marilyn? Ty jsou pecka!

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že jsi vybrala moc hezky, také mám hrozně ráda ženské elementy, fotky i energie okolo sebe, ačkoliv jsou věci, ve kterých jsem více kluk, dá-li se to tak říct :D
    Já už díky Posterstore dala dohromady svou pracovnu, kam jsem si právě dala také Marylin, a teď vymýšlím, co bych ráda do ložnice. Je to přesně tak, že člověk nad tím výběrem stráví opravdu hooodně času, obzvlášť když tam toho mají tolik :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý výběr, opravdu originální :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný výběr, my vybírali s přítelem hodně dlouho, zrovna zařizujeme být tak se nám spolupráce hodila

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny plakáty bych hned brala. Některé do obyváku a jiné do pracovny. Úplně úžasné. Děkuji za inspiraci!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Obrázky s Marylin jsou opravdu boží! Vybrala sis krásné plakáty, hezky jim to spolu ladí a myslím, že každý k tobě dokonale pasuje <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.