Makeup Revolution Fast Base Blush 💖 | krémové tvářenky | swatche & recenze | KOSMETIKA

19.11.22

Před nějakou dobou jsem krémové produkty neměla vůůůbec ráda. Přišlo mi to upatlaný a totálně nepraktický. A tvářenky? Tak to mi přišlo jako největší zbytečnost na světě. Teď se po letech musím docela smát, protože jak krémové produkty, tak tvářenky miluju. A já vám chci představit produkt, který si určitě zamilujete i vy 💖.

Makeup Revolution Fast Base Blush Swatches

Co Fast Base Blush slibuje?

Skoro jako všechny krémové tvářenky jsou vhodné jak na obličej, tak na rty. Mají mít lehké krytí a být easy to use.

Výrobce o produktu říká toto:
Chcete okamžitě změnit svůj vzhled? Máme pro vás řešení! Tvářenka Revolution Fast Base Blush Stick okamžitě dodá vaší pleti nádhernou barvu, která ji rozzáří a dodá jí zářivý a orosený vzhled! Krémové složení vytvoří dokonalou tvářičku. Tvářenka se snadno roztírá a je ideální na cesty, je k dispozici v 6 různých odstínech.

Odstíny

Já mám tvářenky v 5 odstínech a jsem naprosto spokojená. Všechny jsou naprosto perfektní. Já je kupovala na Notino, kde mají 8 odstínů. Při psaní tohoto článku mám v košíku další 2 😂. Když ony jsou tak výborný! Podle mě už to hraničí s nějakým psychickým onemocněním 😅🥲. 

Makeup Revolution Fast Base Blush Swatches
Blush, Mauve, Bare, Spice, Baby

Každopádně aktuálně mám v zásobě:

⚫️ Blush - odstín lehce do fialova
⚫️ Mauve - odstín do hněda, za mě ten první má mít název mauve
⚫️ Bare - ideální barva pro úplně každého ke každému líčení
⚫️ Spice - mega červená, fakt spicy
⚫️ Baby - nunu růžová, která je jemná, ale fakt cute, ideální i pro lehce nalíčenou tvář

Odstíny jsem testovala na Tiktok, tak se mrkněte na video. Odstíny jsou tam vidět asi trochu lépe než na fotkách.

Krytí

Všechny odstíny jsou skvěle krycí. Dají se vrstvit a lehce zapracovávat do pleti. Nejvíc krycí je spice, to si fakt rovnou na obličej nemůžete dát, prvně to rozpracujte na paletce nebo na ruce, jinak budete mít docela dost práce z toho udělat něco nositelného. Ale když si dáte bacha, vypadá moc hezky.

Makeup Revolution Fast Base Blush Swatches

Vůně

To je asi největší mínus. Ne, že bych to řešila, ale jiný mínusy jsem nenašla a nemůžu jen chválit, že jo 😀! Je to taková kombinace umělé a sladké vůně. Mohlo by vás to překvapit, tak radši dávám vědět dopředu. Za mě je to v pohodě a nějak mě to neirituje.

Makeup Revolution Fast Base Blush Swatches

Jak používat

V podstatě máte 3 možnosti. Buď si to swipněte přímo na tvář nebo si to rozpracujete na ruce či natřete na štětec. Pro méně zkušené doporučuju poslední dvě možnosti. Já kromě odstínu Spice vše dávám rovnou na obličej a pak to rozetřu prstem nebo štětcem.

Makeup Revolution Fast Base Blush Swatches

Nikdy to nedávejte přes pudr, nedává to smysl. Prvně krémové produkty, až pak pudrové. Když to dáte přes pudr, může to jít blbě rozpracovat a dělat fleky. Pak to lze zapudrovat nebo zafixovat tvářenkou (já to nedělám). Lze použít štětec, prsty i houbičku, já volím kabuki štětec s zakulacenými nebo rovnými štětinami. 

A výborný je, že je můžete úplně jednoduše míchat a vytvořit si další odstíny nebo ombre efekty (tmavší ke spánkům, světlejší k nosu).

Závěrečné hodnocení

Pokukujete po Pixi On-The-Glow Blush, ale nechce se vám za ní dávat přes 600 Kč? Já jeden odstín mám a mohu vám říct, že výsledný efekt je stejný. Pixi je tvrdší a má jiný tvar, ale nakonec to je v podstatě to samé. A minimálně o 400 Kč levnější. Za cenu jedný Pixi máte bez jakékoliv slevy 3 od Makeup Revolution! A to je docela rozdíl 😅.

Edit: Ještě k těm mínusům, občas se nechce tý tvářence dolů při zasouvání a taky se mi stalo, že se mi přilepila k víčku a celou jsem jí vytrhla :D. Myslím, že to bylo jen u Spice, ale bacha na to, mají asi trochu levnější balení. Ničemu to ale obvykle nevadí. Doporučuju to nevysouvat zbytečně moc, kdyby náhodou.

Výborný produkt, a aktuálně ho na Notinu mají o 30 % levnější, takže za 141 Kč! Bohužel mají jen 4 odstíny, ale to nevadí, jděte do toho! 

Galerie


Makeup Revolution Fast Base Blush
Makeup Revolution Fast Base Blush Mauve
Makeup Revolution Fast Base Blush Bare
Makeup Revolution Fast Base Blush Spice
Makeup Revolution Fast Base Blush Baby


Jak se vám líbí tvářenky? Která barva je podle vás nej? A používáte krémové tvářenky nebo celkově produkty?



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mě tedy nijak extra nelákají, dávám přednost pudrovým, nicméně moje ségra si krémovou od Dermacolu nemůže vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  2. Revolution patří k mým oblíbeným značkám a i když tohle asi není zrovna produkt, který bych si koupila (protože obecně tvářenky moc nepoužívám) tak musím uznat, že mají nádherné odstíny! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.