Aby teplo bylo ... ❄️🧣 | Oblečení na zimu | NEW IN

7.1.23

Zdravím! Mám rozepsáno několik článku, ale chtěla jsem vám prvně ukázat mé nové oblečení ze Zalando Lounge. Zimu nesnáším, takže třeba zásoba svetrů v mé skříni byla kritická. Kabáty mám moc hezký, ale asi je nebudu nosit jen s tričkem. Takže mi reálně byla furt zima, což je něco, co nesnáším.

Rozhodla jsem se konečně si udělat zásobu, aby mi bylo dobře. Navíc jak se zimou choulím do sebe, tak si strašně přetěžuju trapézy a pak mě bolí ☹️.

Nevynechala jsem teda ani botky, z čehož jsou jedny nad koleno. Mám na nich naprostou závislost!

Černý teddy kabát | JDY Legacy | S | 499 Kč

Moc se mi líbí teddy kabáty, takže jsem se rozhodla, že ho potřebuju i já. Obvykle se vyrábí v hnědé barvě, ale já si vzala černý, protože tmavý kabát nemám a nutně jsem ho potřebovala. Je nádherně huňatý a akorát tak oversized. Ne moc, ale zároveň mě nikde nepne, což se mi v úrovni boků stává docela často.

Zatím jsem ho měla venku jednou a naprosto si ho zamilovala.

černý teddy kabát JY121U07G-Q11


Hnědý svetr | Monki | S | 399 Kč

Stejně jako jsem potřebovala tmavý kabát, tak i svetr. Tenhle sice není černý, ale tmavě hnědý, ale to vůůůbec nevadí. Je tak tmavý, že je skoro stejně tak univerzální, jen ne tak tvrdý. Je trochu cropnutý a má moc hezké rukávy. A samozřejmě i rolák, což je u mě v podstatě nutnost, jelikož jsem citlivá na krk. Na dotyk příjemný a hřeje.

hnědý kratší svetr MOQ21I039-O11


Béžové paper bag kalhoty | Vero Moda | 38x32 | 449 Kč

Když chodím pracovat mimo domov, nesnáším, když se mi kalhoty zařezávají do pasu a když se v nich pařím. Proto jsem chtěla nějaké volné. Sice jsem toužila po černých, ale ty k mé smůle neměli, takže jsem si vzala tyhle. Sice už podobné mám, ale tohle je džínovina, ty co vlastním jsou takové dost tenké, což bylo na zimu na prd. V bocích jsou dost volný, což je pro mě neobvyklé, ale začínám se učit mít ráda i volnější střihy. Už jsem je měla na sobě několikrát a paráda!

Vero Moda paperbag béžové džíny


Béžové kalhoty do zvonu | Monki | 40 | 459 Kč

Zvonáče miluju. Myslím si, že holkám s užším pasem a výraznými boky moc sluší. I těm prťavejm jako jsem já. Vzala jsem velikost 40, protože modelka měla 36 a vypadaly na ní docela těsný, ale po vyzkoušení musím říct, že to tak jen vypadalo. Obvykle nosím 36 nebo 38, ale bála jsem se, že se do nich nenarvu. Jenže jsou pružný a určitě bych snesla menší velikost. Ale to nevadí, zas tolik mi neodstávají, případně se zapošijí.

béžové kalhoty do zvonu MOQ21A06F-B11


Červené kotníkové boty na podpatku | Monki | 37 | 569 Kč

Červená a já? Nejlepší kamarádky. Jak mám červený vlasy, tak zbožňuju i cokoliv v téhle barvě. Kromě nehtů, tam to zase nesnáším 🤣. Boty měli už je v 37, což je u mě občas problém. Teoreticky mám 37, ale můj palec je trošičku delší a tak mi často překáží. A ještě jsem pak zjistila, že na klasickém Zalandu o nich psali, že jsou menší... Celou dobu jsem se bála, ale nakonec asi ok. Jsou teda úzký (hlavně přes lýtko), ale tak nějak celkově a palec to asi zvládne. Zatím jsem je na sobě neměla delší dobu, tak neposoudím, ale držím si palce. Ale ty na rukách!

červené lesklé kotníkové boty na podpatku MOQ11N012-G12


Boty nad koleno | Koi Footwear | 38 | 830 Kč

Po značce Koi Footwear koukám už hrozně dlouho. Občas na mě vyskočila na Tiktoku a já se zamilovala. Jsou naprosto rozkošný. Mají i takový hodně roztomilý botky, ale ty jsem si nechala do budoucna, teď jsem chtěla něco nositelného na každý den. Sáhla jsem tedy po botách nad koleno. 

Nešvar těchto bot je ten, že obvykle nesedí přes stehno. Sedí jen holkám s hubenejma nohama. Což já teda nejsem! Některé boty člověk ani nenatáhne nebo vás příšerně přiškrtí. Naštěstí tyhle jsou ok. Musíte je na sebe nasoukat, to jo, ale hezky drží a nemáte pocit, že vám neteče krev do nohou 🤣. Ale zase, pro někoho rozměrnějšího by to asi byl trochu problém...

Mají moc příjemný podpatek, jsou pohodlné. Vzala jsem je v 38 a možná bych snesla ty 37, ale zase nevím, co přes to stehno :D. No bejt 37, 5 je občas opruz. Každopádně zpracování boty je na jedničku! Určitě budu koukat na jejich další obuv. Mrkněte na ně i na Youtube.

Boty nad koleno Koi Footwear KOF11A047-Q11


Crop top | Monki | XS | 144 Kč

Docela nezajímavý, ale vzala jsem i tríčo. Bohužel je průhledný a já nenosím podprsenky, ale zde budu muset. Nebo si tam našiju nějakou látku. Ještě uvidíme. Já tenhle střihu úplně miluju, podle mě mi fakt sedí. 

Bílé krátké tričko MOQ21D09Z-A11

A to je vše. Dlouho tu nic fashion nebylo, což je škoda. Snad se budu v psaní na blog zlepšovat, ale to říkám po každé...


Tak co? Co jste si nakonec koupily vy? Máte nějaké kousky, které vám udělaly velkou radost nebo byly naopak velký zklamání? A máte zkušenost s nákupy na Zalando Lounge?

🎀Instagram🎀
🔊Podcast🎶

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Moc se mi líbí ten černý svetr, zbytek není úplně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou opravdu pecka! :) Už jsem je obdivovala na tvém Instagramu a moc ti sluší! :) Mám ráda tenhle styl a i ten černý kabátek vypadá perfektně. Do mrazů jako dělaný. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já pořád nosím moje podzimní úlovky hnědý Mustangy a vínový Vuch batůžek. Ani jedno nedám z ruky a miluju to! Já kozačky měla naposledy v první polovině střední od té doby už na sebe neseženu mám slovanská lýtka :-D Já bych svetry taky doplnila ač Ježíšek mi donesl nádherný pomněnkový <3

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé kousky sis vybrala, ne všechno je úplně můj styl, ale k tobě se hodí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Panejo, ty boty? Oba páry boží! 💫

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  6. Mně by bylo nejlépe v tom teplém teddy kabátku, ten je úžasný :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.